වෑන් එකේ අයියා


අද මම කියන්න යන්නෙ මම O/L පන්තියෙ ඉන්නකොට වෙච්ච සිදුවීමක් ගැන. මේක මගේ මුල්ම අත්දැකීම කියන්නත් පුලුවන්. හැබැයි මේක වෙන්න කලින් මට පොඩි පොඩි ආතල් නම් හම්බවෙලා තියෙනවා. මම ඒ කාලෙ ඉස්කෝලෙ ගියේ වෑන් එකක. පූර්ණිමා නංගි අපේ ගෙවල් ගාවමයි හිටියෙ. අපේ ඉස්කෝලෙම නංගියෙක්. එයයි මායි එකම වෑන් එකේ තමා ස්කෝලෙ ගියේ. අපේ ගෙවල් තියෙන්නෙ අතුරු පාරක. ටිකක් පාලුයි. වෑන් එකට ඉස්සෙල්ලම නගින්නෙ අපි දෙන්නා. ගොඩක් දුර යනකන් වෑන් එකේ ඉන්නෙ අපි දෙන්නා විතරයි. අපි දෙන්නගෙ ආසනේ උනෙ වෑන් එකේ පස්ස සීට් එක. ඒ කාලෙ අපිට මාර ආසවක් තිබුනෙ පස්ස සීට් එකේ යන්න.

දවසක් හවස එනකොට වෑන් එක කැඩුනා. වෑන් එකේ හිටියෙත් මම විතරයි. එදා පූර්ණිමා නංගිත් අසනීප වෙලා ස්කෝලෙ ආවෙ නෑ. ඩ්‍රයිවර් අයියා ගොඩක් වෙලා ට්‍රයි කරා වාහනේ හදා ගන්න. ඒත් හරි ගියේ නෑ. ඊට පස්සෙ අයියා මම හිටපු සීට් එකට ඇවිත් වාඩි උනා.

හරි වැඩේනෙ නංගි වෑන් එක ස්ටාර්ට් වෙන්නෙ නෑ නෙ..

මොකද අයියෙ අපි කරන්නෙ..?

මම මගෙ යාලුවෙක්ට කතා කරා. එයා වාහනයක් අරන් එයි. හැබැයි මිනිහ එන්න තව පැයක් විතර යයි.

අයිය එහෙම කියල මගෙ කකුල උඩින් එයාගෙ අත තියා ගත්තා.මට නිකන් විදුලියක් වැදුන වගේ උනා. එයා ටික ටික මගෙ කකුල අත ගානව ගවුමට උඩින්. එයා මගෙ තනේ මිරිකන්න පටන් ගත්තා. අපේ ස්කෝලෙ තියෙන්න කර කපපු ගවුම. එයා එක පාරටම කර අස්සෙන් අත ඇතුලට දාල මගෙ තන් දෙක එලියට ගත්තා. මට කිසි දෙයක් හිතා ගන්න බැරුව හිටිය.

එයා ඊට පස්සෙ එයාගෙ කලිසමේ සිප් එක ඇරලා එයාගෙ එක එලියට ගත්තා. අම්මෝ ඒකෙ ලොකු.මම මේ පොල්ලක් දැක්කමයි. එයා එයාගෙ එක මට උරන්න කිව්වා. මට හොදටම බය හිතුනා. මේකෙ සයිස් එක දැකලා. ඒත් ආසාව නිසා ඒක කටට දා ගත්තා. අයියා ඒ අතර මගෙ ගවුම උස්සලා මගෙ කකුල් අත ගගා හිටියෙ. ඔය විදියට විනාඩි විස්සක් විතර අපි දෙන්නා ඒ විදියට වැඩේ කරා. එයා එක පාරටම පොල්ල මගෙ කටින් ඇදලා අරගෙන මගෙ කකුල උඩට තියලා සුදු පාටට මොනවදෝ වක් කරා. පස්සෙ තමයි දැන ගත්තෙ ඒ බඩු කියල. මම ගවුමෙන් කකුල පිහිදාගත්ත.

ටික වෙලාවකින් එයාගෙ යාලුව ඇවිත් අපිව දාගෙන ගියා. එදා ඉඳල පූර්ණිමා නන්ගි නැති හැම දවසකම වෑන් එකේ අයියයි මායි පස්ස සීට් එකේ ඉඳල හොඳට සැප ගත්තා.

7 comments:

kudu Sira said...
July 25, 2010 at 8:06 PM

nangi oyata mava hambuvenna puluvan nam full sapa dhanava

Achi said...
July 26, 2010 at 7:59 AM

u looks like meee ne :)

Anonymous said...
August 13, 2010 at 10:08 AM

niyamai

Prabhath Wickramasinghe said...
August 20, 2010 at 9:45 AM

ඔය විදියට කරල සැපක් ගන්න පුලුවන්ද? අනේ මංද.

Anonymous said...
October 7, 2010 at 9:30 PM

niyamai

Anonymous said...
June 16, 2017 at 10:58 AM

හිනා යනවා බං... නගින්නෙත් නෑ මේවා කියවද්දි

Post a Comment

මගේ දින පොත බලල ඔයාලට හිතුන දේවල් මෙතන ලියල යන්නකෝ...